The Reference en Collect&Go leggen klemtoon op flexibiliteit met vernieuwde app

Consumenten zoeken voortdurend naar meer gemak in hun winkelervaring. Daarom lanceert Collect&Go samen met The Reference een volledig vernieuwde versie van hun app op Android en iOS. Deze vernieuwde app stelt Collect&Go in staat om de voortdurend veranderende noden van hun klanten te beantwoorden, onder andere door nog meer flexibiliteit te bieden in hun user experience.

Door nauwgezet geanonimiseerde data te analyseren, kan Collect&Go al meer dan twintig jaar proactief aan de slag om aan de verwachtingen van hun klanten te voldoen. Aan de hand van deze data concludeerden ze dat het tijd was voor een herwerking van de gekende Collect&Go app. Via deze nieuwe mobiele applicatie willen ze hun ambitie waarmaken om het gebruiksgemak en de flexibiliteit van de browserversie van hun shopping platform kunnen evenaren. Collect&Go herbevestigde het vertrouwen in The Reference als mobiele ontwikkelingspartner door ook voor deze nieuwe versie met hen in zee te gaan.

Nieuwe features

De nieuwe Collect&Go app introduceert een brede waaier aan nieuwe features en verbeteringen:

• Naast de gekende selectie uit het Colruyt Laagste Prijzen-aanbod, kunnen Collect&Go-klanten voortaan ook de biologische producten van Bio-Planet online bestellen.
  • Klanten kunnen nu hun bestelling wijzigen tot negen uur ’s ochtends de dag voor afhaling. Dit wil zeggen dat ze producten kunnen toevoegen of verwijderen uit hun bestelling, hoeveelheden aanpassen, of zelfs een volledige bestelling annuleren.
  • Voedingsproducten zijn voortaan voorzien van een Nutri-score die aangeeft hoe voedzaam het desbetreffende product is.
  • Klanten kunnen zich laten inspireren door heerlijke recepten die ze via een widget op het startscherm van hun smartphone kunnen plaatsen. Als een recept hen bevalt, kunnen ze met één simpele tik op het scherm de nodige ingrediënten aan hun winkelmandje toevoegen.
  • Een nieuwe actiepagina geeft een mooi overzicht van alle lopende promoties op het Collect&Go-platform.

Nieuwe look and feel

Naast de nieuwe features creëerde Collect&Go ook een nieuwe look and feel voor de app. Zo zit de interface waarlangs je het ophaalpunt en -tijd kan selecteren in een nieuw jasje. De interface sluit bovendien aan bij het nieuwe design, waardoor de hele user experience naar een nog hoger niveau wordt getild.

Doorlopende updates

Flexibiliteit en gebruiksgemak zijn essentieel voor wie online winkelt. Daarom is het ook belangrijk om de Collect&Go app voortdurend te blijven verbeteren. Daarom engageert The Reference zich ertoe de applicatie, die nu beschikbaar is via Google Play en Apple App Store, voortdurend te blijven updaten.

Over Colruyt Group en The Reference

Colruyt Group en The Reference werken intussen al sinds 2011 samen aan de mobiele applicatie voor Collect&Go. Doorheen de voorbije tien jaar is de mobiele gebruikservaring voortdurend blijven verbeteren aan de hand van updates, optimalisaties en nieuwe releases. De net vernieuwde app wordt gezien als één van de belangrijkste aanpassingen sinds de lancering in 2011.

Over The Reference

The Reference is een toegewijd digitaal bureau van meer dan 160 creatieve denkers, gedreven door kennis en vakmanschap. Het wordt gekenmerkt door een cultuur van samenwerking waarin haar getalenteerde professionals hun expertise en creativiteit inzetten bij elk aspect van hun werk. Dit stelt hen in staat om digitale opportuniteiten te ontdekken in tal van bedrijven en sectoren. Hun passie komt tot leven komen in duurzame en succesvolle digitale oplossingen. Daarom beschouwen A-spelers en andere marktleiders hen al vele jaren als vertrouwde raadgevers. De dienstverlening van het bureau strekt zich uit van strategie over product tot marketing.

Wat het bureau onderscheidend maakt als partner is hun nauwe samenwerking. Ze werken samen met hun klanten en samen als team op basis van een multi-disciplinaire aanpak. Ze kiezen resoluut voor partnerships op lange termijn, terwijl ze hun blik op het doel houden: toegevoegde waarde creëren die zich vertaalt in realisaties met impact en succes voor hun klanten.

The Reference maakt deel uit van EPAM (NYSE:EPAM).

Woordvoerder

Maarten Bosmans
Managing Director

Neem contact op met