Partena en OZ verwelkomen klanten voortaan in één app

Vorig jaar kondigden Partena en OZ een stapsgewijze fusie aan. Sinds 1 januari 2021 werken beide partijen onder andere al samen op vlak van poetshulp met dienstencheques. Met de lancering van de Partena en OZ Poets- en Strijkhulp App, maken de dienstverleners de voordelen van deze fusie nu ook tastbaar voor hun klanten. Die kunnen voortaan gebruik maken van eenzelfde mobiele tool voor het beheren van poets- en strijkhulp, en het eventueel aanvragen van extra hulp.

De Poets- en Strijkhulp  App vergemakkelijkt het leven van OZ en Partena-klanten door hen in staat te stellen hun lokale aanspreekpunt te contacteren en de planning van hun poetshulp te raadplegen. Het is een vernieuwde versie  van de poets- en strijkhulp app die Partena eerder al met The Reference ontwikkelde. De app beheert het werk van zo’n 3.500 poets- en strijkhulpen, goed voor meer dan 3 miljoen werkuren per jaar.

Met de Partena en OZ Poets- en Strijkhulp App genieten OZ-klanten nu hetzelfde gebruiksgemak waar Partena Hulp in huis-klanten intussen aan gewend zijn. De applicatie wordt aangestuurd door een nieuw planningssysteem, dat sinds de fusie in gebruik werd genomen.

De nieuwe app is een belangrijke stap in het naar buiten brengen van de fusie. Na de introductie van de nieuwe naam voor Partena-OZ, zal de app ook gerebranded worden. Ook op vlak van functionaliteiten zal de applicatie dan nog verder uitgebreid worden. Dat neemt niet weg dat alle klanten nu al van de voordelen van de functionaliteiten van de app kunnen genieten.

Over The Reference

The Reference is een toegewijd digitaal bureau van meer dan 160 creatieve denkers, gedreven door kennis en vakmanschap. Het wordt gekenmerkt door een cultuur van samenwerking waarin haar getalenteerde professionals hun expertise en creativiteit inzetten bij elk aspect van hun werk. Dit stelt hen in staat om digitale opportuniteiten te ontdekken in tal van bedrijven en sectoren. Hun passie komt tot leven komen in duurzame en succesvolle digitale oplossingen. Daarom beschouwen A-spelers en andere marktleiders hen al vele jaren als vertrouwde raadgevers. De dienstverlening van het bureau strekt zich uit van strategie over product tot marketing.

Wat het bureau onderscheidend maakt als partner is hun nauwe samenwerking. Ze werken samen met hun klanten en samen als team op basis van een multi-disciplinaire aanpak. Ze kiezen resoluut voor partnerships op lange termijn, terwijl ze hun blik op het doel houden: toegevoegde waarde creëren die zich vertaalt in realisaties met impact en succes voor hun klanten.

The Reference maakt deel uit van EPAM (NYSE:EPAM).

Woordvoerder

Maarten Bosmans
Managing Director

Neem contact op met