Over The Reference

The Reference is een toegewijd digitaal bureau van meer dan 160 creatieve denkers, gedreven door kennis en vakmanschap. Het wordt gekenmerkt door een cultuur van samenwerking waarin haar getalenteerde professionals hun expertise en creativiteit inzetten bij elk aspect van hun werk. Dit stelt hen in staat om digitale opportuniteiten te ontdekken in tal van bedrijven en sectoren. Hun passie komt tot leven komen in duurzame en succesvolle digitale oplossingen. Daarom beschouwen A-spelers en andere marktleiders hen al vele jaren als vertrouwde raadgevers. De dienstverlening van het bureau strekt zich uit van strategie over product tot marketing.

Wat het bureau onderscheidend maakt als partner is hun nauwe samenwerking. Ze werken samen met hun klanten en samen als team op basis van een multi-disciplinaire aanpak. Ze kiezen resoluut voor partnerships op lange termijn, terwijl ze hun blik op het doel houden: toegevoegde waarde creëren die zich vertaalt in realisaties met impact en succes voor hun klanten.

The Reference maakt deel uit van EPAM (NYSE:EPAM).

Woordvoerder

Maarten Bosmans
Managing Director

Neem contact op met